VERKOOP NON-FOOD & CULTURELE / NON PROFIT ORGANISATIES 

STANDPLAATS
Een standaard standplaats is 4 meter breed bij 2 meter diep ongeacht of er een kraam wordt gehuurd of dat de standhouder zijn eigen wagen/(Food)truck, caravan, kraam of tent meeneemt.

Zie hieronder de opties die wij aanbieden:

Optie 1: Standgeld inclusief huur kraam

CATEGORIE Standgeldmet vroegboekkorting 20%(ex.  21% BTW) Standgeld regulier
(ex.  21% BTW)
Categorie 1:

Informatieverspreiding, ledenwerving,verenigingen en stichtingen

€ 100,00 € 125,00
Categorie 2:

Verkoop non-food (kunst, kleding, andere producten)

€ 160,00 € 200,00

 Optie 2: Standgeld eigen kraam/wagen/e.d. 

CATEGORIE Standgeldmet vroegboekkorting 20%(ex.  21% BTW) Standgeld regulier
(ex.  21% BTW)
Categorie 1:

Informatieverspreiding, ledenwerving,verenigingen en stichtingen

€ 90,00 € 112,50
Categorie 2:

Verkoop non-food (kunst, kleding, andere producten)

€ 145,00 € 180,00

BETALINGS OPTIES
Als standhouder mag u uw verkoopprijs zelf bepalen en of u met cash of pin wilt werken.

UITBOUW
Wilt de standhouder extra ruimte of is zijn eigen stand groter dan 4×2 m2 dan wordt dit gezien als uitbouw.
De kosten voor een uitbouw zijn; per extra 1 m2, €22,50 (ex. BTW).

KOSTEN STROOMTOESLAG
Als een standhouder stroom nodig heeft dan wordt daar een toeslag voor gerekend;

  • Stroompunt standaard: 230Volt – 16 ampère á € 75 BTW.
  • Stroompunt krachtstroom: 400Volt – 16 ampère á €125 BTW.
  • Stroompunt krachtstroom: 400Volt – 32 ampère á € 175 BTW.
  • Stroompunt krachtstroom: 400Volt – 63 ampère á € 225 BTW.

SCHOONMAAKBORG
Iedere verkoper betaalt een schoonmaakborg voor een standplaats. Deze bedraagt voor non food standhouders €50,-.

VROEGBOEKKORTING
Standhouders ontvangen 20% vroegboekkorting als zij zich voor een bepaalde datum aanmelden.

ANNULERINGS KOSTEN
Indien u na inschrijving en betaling de standplaats wil annuleren, kan dit uitsluitend schriftelijk (via mail of post) tot uiterlijk 20-06-2018 met teruggave van het standgeld en eventuele borg. Indien u na deze datum afzegt, zijn wij genoodzaakt om €35,- in rekening te brengen. Als u na 21-06-2018 annuleert, zijn wij genoodzaakt €100,- in rekening te brengen. Als u al heeft betaald en u op de dag van het evenement annuleert, krijgt u uw geld NIET terug.